Bunyols de l'Empordà Bossa 250gr
DOLÇOS DE QUARESMA

Bunyols de l’Empordà Bossa 250gr
A Casa Graupera elaborem bunyols de Quaresma des de fa molts anys i els continuem fem amb la mateixa recepta, cada any els fem durant Quaresma des del Dimecres de Cendra fins el divendres Sant.
A la botiga els trobareu cada els dimecres, divendres i dissabtes.
Bunyol de l’empordà es fet de massa de brioix fermentada i fregida, abans de coure se li fa un forat al centre, es decoren amb anís.
- Cada bossa consta amb una bosseta de sucre per si els voleu ensucrats o no. Si és el cas de voler els bunyols ensucrats heu d'obrir la bossa de sucre i tirar-la a la bossa amb els bunyols. A continuació tancar la bossa dels bunyols i sacsejar fins que el sucre quedi ben repartit.
INGREDIENTS
Farina de blat, ous, llet, aigua, sucre, mantega, llevat, anis, canyella, sal, llimona natural. Oli d’oliva.
Té dubtes? Contacti'ns